Copenhagen Gourmet
Lavasalen
Lavasalen
Leder I efter et unikt og stemningsfuldt lokale til jeres næste store begivenhed? Lavasalen er skabt til at danne rammen om særlige arrangementer – lige fra bryllupper, firmafester og private fejringer til konferencer, receptioner og netværksmøder.
Lokalet kombinerer varme og elegance med en indbydende atmosfære. Indretningen og arkitekturen er helt unik – bagvæggen er beklædt med ægte lavasten, håndplukket på Island. Oprindeligt blev stenene valgt for at lyddæmpe og forbedre akustikken, men de tilfører også en helt særlig karakter og charme til rummet.
De store gulv-til-loft-vinduer sikrer et fantastisk naturligt lysindfald, og på lune dage kan gæsterne nyde den hyggelige gårdterrasse.
Lavasalen har plads til 60 personer ved runde borde, men ønsker I en anden opstilling – eksempelvis langborde – kan disse lejes særskilt, hvilket giver kapacitet til op til ca. 90 siddende gæster.
Har I brug for endnu mere plads? Lavasalen kan kombineres med nabolokalet, Søjlen – et storslået rum med 8 meter til loftet og smukke hvide søjler, der tilfører elegance og åbner op for endnu flere muligheder.
Se vores udvalgte muligheder nedenfor – Har I specifikke ønsker? Vi skræddersyr gerne en løsning til jer.
Kontakt os for at høre mere!




Se vores udvalgte selskaber her
Private
Dagsarrangement - Fødselsdag, Barnedåb & Konfirmationer
Arrangementes indhold
(ca. kl. 11:30-16:00) Mulighed for ændring i tider
Ankomst
Velkomst med snacks & bobler
Menu
Social Dining serveringer eller 3-retters menu
Drikkevarer
Afstemte vine til menuen
Fadøl og sodavand
Kaffe og the
Stempelkander og the
Priser & betingelser
Priser fra 950,- kr. pr kuvert
Børn under 12 år får halv pris
Min. 30 kuverter.
Aften arrangement - Fødselsdag & Konfirmation
Arrangements indhold
(ca. kl. 17:00-23:00) Mulighed for ændring i tider
Ankomst
Velkomst med snacks & bobler
Menu
Social Dining serveringer eller 3-retters menu
Drikkevarer
Afstemte vine til menuen
Fadøl og sodavand
Kaffe og the
Stempelkander og the
Mulige tilvalg
- Natmad: Pizzaer eller pulled pork burger/sliders fra 110,- kr. pr. kuvert
- Udvidelse af barens åbningstider fra 175,- kr. pr. kuvert
- Ekstra åbningstime 5000,- kr.
Andre tilvalg
- Specifikke vine og drikkevarer
- Blomster og deko
- Leje af ekstra inventar (borde, stole, varmelamper, lounge møbler mm)
- Andre ønsker aftales nærmere
- DJ – Kontakt kan formidles
Priser & betingelser
Priser fra 1050,- kr. pr kuvert |
Børn under 12 år får halv pris
Min. 30 kuverter.
Mulighed for ændringer i tider
Vi tilpasser og skræddersyr gerne et setup, der passer til jeres behov, hvis I har særlige ønsker og præferencer
Download vores katalog og se mere her
Store begivenheder - når livet skal fejres
Vi skaber rammerne – I skaber minderne
Livets største øjeblikke fortjener en fejring ud over det sædvanlige! Uanset om det er et bryllup, en rund fødselsdag eller en anden særlig begivenhed, skaber vi de perfekte rammer og en stemning, der gør dagen helt unik. Vi tager os af alle detaljer, så I kan læne jer tilbage og nyde dagen fuldt ud
Arrangements indhold (kl.18:00-02:00)
Ankomst kl. 18:00-18:30
Velkomst med champagne & snacks
Middag kl. 18:45
Serveres enten som tallerkenservering eller social dining
Menuen er altid tilpasset sæsonens råvarer
Drikkevarer
Afstemte vine til menuen
Fadøl, vand & sodavand
Stempelkander og the
Fest, dans og fri bar! kl. 22:00-01:45
Bar med udvalgte drinks og sjusser (udvalg aftales nærmere)
Afslutning kl. 02:00
Tak for i aften!
Mulige tilvalg
- Natmad: Pizzaer eller pulled pork burger/sliders fra 110,- kr. pr. kuvert
- Udvidelse af barens åbningstider fra 175,- kr. pr. kuvert
- Ekstra åbningstime 5000,- kr.
Andre tilvalg
- Specifikke vine og drikkevarer
- Blomster og deko
- Bryllupskage
- Leje af ekstra inventar (borde, stole, varmelamper, lounge møbler mm)
- Andre ønsker aftales nærmere
- DJ – Kontakt kan formidles
Priser & betingelser
Priser fra 1630,- kr. pr. kuvert
Priser gældende ved min. 30 kuverter
Bemærk at alle tider er vejledende og afhænger af antal af taler og indslag
Vi tilpasser og skræddersyr gerne et setup, der passer til jeres behov, hvis I har særlige ønsker og præferencer
Nedjusteret pris i januar-marts. Kontakt os for mere info herom.
Se mere her og download vores katalog
Erhverv
Firmafester & andre fejringer
Arrangements indhold
(ca. kl. 18:00-00:00) Mulighed for ændring i tider
Ankomst
Velkomst med snacks & bobler
Menu
Vores menu ud fra sæsonens råvarer
Drikkevarer
Afstemte vine til menuen
Fadøl, vand og sodavand
Kaffe og the
Stempelkander og the
Fest, dans og fri bar! kl. 21:30-23:30
Bar med udvalgte drinks og sjusser (udvalg aftales nærmere)
Afslutning kl. 00:00
Tak for i aften!
Mulige tilvalg
- Natmad: Pizzaer eller pulled pork burger/sliders fra 110,- kr. pr. kuvert
- Udvidelse af barens åbningstider fra 175,- kr. pr. kuvert
- Ekstra åbningstime 5000,- kr.
Andre tilvalg
- Specifikke vine og drikkevarer
- Blomster og deko
- Leje af ekstra inventar (borde, stole, varmelamper, lounge møbler mm)
- Andre ønsker aftales nærmere
- DJ – Kontakt kan formidles
Priser & betingelser
Priser fra 1250,- kr.pr kuvert
Priser gældende ved min 25 kuverter. Ved færre deltagere tillægges et særskilt gebyr.
Mulighed for ændringer i tider
Vi tilpasser og skræddersyr gerne et setup, der passer til jeres behov, hvis I har særlige ønsker og præferencer
Forretnings middage
Forretningsmiddag
Skab en stemningsfuld og vellykket aften for jeres kunder, samarbejdspartnere eller medarbejdere med en middag i vores stemningsfulde lokaler i Valbyhus. Uanset om det er en afslutning på en kick-off dag, et personaleevent eller en middag for forretningsforbindelser, sørger vi for en fantastisk aften hvor gastonomi og stemning går hånd i hånd.
Aftenens forløb (Mandag – Torsdag fra kl. 17:30-22:00) | Fredag efter aftale)
Ankomst kl. 17:30
Velkomst med champagne & snacks
Middag
Mulighed for tallerkenanrettet menu eller social dining. Tilpasset sæsonens råvarer
Drikkevarer
Afstemt vinmenu & mineralvand
Kaffe, te og petit four
Priser & betingelser
Priser fra 1000,- kr.pr kuvert
Priser gældende ved min 20 kuverter. Ved færre deltagere tillægges et særskilt gebyr.
Kontakt os ved forespørgsler omkring fredage og andre særlige ønsker
Møde & Konferencer
Hold jeres næste møde i inspirerende omgivelser
Vores mødelokaler i Valby tilbyder den perfekte ramme til jeres næste møde eller konference – med plads til op til 60 personer samt mulighed for et ekstra tilstødende lokale.
Moderne mødefaciliteter
Vi tilbyder fuldt udstyrede faciliteter med:
✔ AV-udstyr, inkl. stort lærred og projektor
✔ Mikrofon & lydudstyr
✔ Whiteboard & markers
✔ Scene til præsentationer eller paneldebatter
✔ Hurtigt WiFi
✔ Fleksibel opsætning af borde og stole efter behov
Mødepakker
Halvdagsmøde (kl. 09.00-13.00/13.00-17.00
Priser fra 500,- kr. pr person
Heldagsmøde (kl 09.00-16.00)
Priser fra 700,- kr. pr person
Heldagsmøde med middag (kl. 09.00-21.00)
Priser fra Fra 1250,- pr. person
Se mere om mulighederne her
Praktisk oplysninger & betingelser
Alle priser er eksklusiv moms
Min. 18 personer (ved færre deltagere pålægges særskilt lokaleleje
Gratis parkering – 10 parkeringspladser til rådighed. Betalings parkering på gaden (først til mølle)
Handicapvenlige faciliteter – adgang for kørestolsbrugere
Fleksibilitet – Vi skræddersyre gerne et setup, der passer til jeres behov, ved særlige præferencer og ønsker
📞Kontakt os i dag, og lad os sammen skabe det perfekte møde!
Kontakt os
Send en forespørgsel for at høre nærmere om mulighederne





Leder I efter et sted at holde jeres arrangement kan i se nærmere her.